Subject: Teabenõue
From: "Einar Teesalu I Rehviringlus" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 12:38:59 +0300

Tere

Seoses lähiajal jõustuva jäätmeseaduse muudatusega, kus ka mootorsõidukite
(M1, N1 ja L2e) maaletoojad peavad liituma rehvide maaletoojate
tootjavastutusühendusega, palub MTÜ Rehviringlus Teilt alljärjenevat
teavet:

*	Millised ettevõtted on Transpordiametis registreeritud kui uute
sõidukite maaletoojad ning kes on nende edasimüüjad.
*	Kasutatud sõidukite maaletoojad.

Meil tootjavastusorganisatsioonina on raske tuvastada, kes on reaalne
maaletooja ja kes ainult edasimüüja. Teadaolevalt on ka ettevõtteid, kes
on nii edasimüüjad kui ka ise maaletoojad.

Tervitades,

Einar Teesalu

Juhatuse liige

MTÜ Rehviringlus

Tartu mnt 119

10112 Tallinn

+372 51 25 833

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.rehviringlus.ee/> www.rehviringlus.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.